Jun 10, 2014

Giveaway Puasa RM50 by SueAKGoGeous


Click banner untuk join
Saya tidak mahu cerita panjang.Kalau waktu beli kat baazar Ramadan,memang terlalu banyaklah saya borong tetapi tiba waktu berbuka,memang tak boleh habiskan semua.Biasalah,pasti sifat tamak haloba akan datang pada diri bila bulan Ramadan.Hah,adalah masa saya darjah 2,sebab tak tahan sangat saya ikut kawan saya makan ais-krim.Banyak lagi lah juga pengalaman berpuasa di bulan Ramadan tapi pengalaman The Best paling banyak berlaku masa kecil.Mahu cerita juga tetapi tidak ingat sangatlah.Ok,ini sahajalah cerita saya. ^^

P/s:Mari memeriahkan giveaway ini ya! :)



2 Komen:

Unknown said...

Salam Wani..
Thanks for joining..
All the best ye..

Unknown said...

wah duit raya ke tu..

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa