Tuesday, June 30, 2015

Tartnenasterpalingsedap

Assalamualaikum and peace upon you. ^^



Hii.. semua!!



Ada tak peminat tartnenas kat sini.. hari ni wani nak postkan tartnenas terlajak sedap kat sini untuk tatapan korang. Emm raya pun dah nak dekat kan.. kalau nak tau kuih tart nenas ni memang terlajak sedap, Wani pun suka sangat dengan rasanya.. harga pun berpatutan, tak rugi beli. Kalau ada sape2 yang berminat bolehlah order. Boleh jugak jenguk2 kat FB dan instagram tartnenasterpalingsedap.



Memang terbaik la rasa tart nenas ni..lembut dan cair je dalam mulut..jem dia pun dr nenas yg segar ..homemade yaa..Tempahan di buka sekarang!! cepat2 jom order.. call/whatssap 0176851714 Jangan lambatt..last order raya 30 Jun ni..ok !!.Meriahkan raya korang dengan tartnenasterlajaksedap ni tauu..

Bye.. jumpa di lain entri.


0 Komen:

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa