Nov 18, 2014

Blog Review Peserta Segmen #2

Assalamualaikum and peace be upon you. ^^


Blog pertama yang akan di review kali ini adalah blog milik seorang kanak-kanak yang berumur 10 tahun (mudanya~) Dari segi hiasan blog dah cantik,ala-ala Facebook gitu tapi ada beberapa widget yang memberatkan blog.Dari segi entri pula,cuba pelbagaikan lagi dan pastikan setiap entri mesti ada gambar (untuk kasi ceria lagi).




Blog yang cantik,pink gitu. :D Dari segi loading blog,ok sahaja.Susunan widget pula,sangat kemas dengan scrool bar yang mengemaskan lagi widget sidebar.Good job! :D Antara entri yang ditulis adalah Menarik!! 10 Lukisan Yang Paling Menyeramkan dan Menakutkan Di Dunia.. dan Siapa Sebenarnya Encik Mimpi ??


Bagi Wani,blog ini adalah blog yang paling kemas! :D Good job! :) Dari segi loading blog,ok sahaja.Antara entri yang ditulis adalah Panduan bagi suri rumah yang ingin menjana pendapatan dari rumah,Wordless Wednesday #30 DIY Rak Kasut dan Permohonan Kemasukan ke KKTM/IKM bagi sesi 2015.Jom singgah blog ini secara berjemaah! :D



Blog keempat yang akan direview kali ini ialah blog kak Juarel.Blog dah ok,cuma header,terlalu besar.Antara entri yang ditulis adalah Cara Potong Kuku Ikut Sunnah dan Adab Group Chat.Jom singgah dan follow blog ini! :)


~TAMAT BLOG REVIEW PESERTA SEGMEN #2~

1 Komen:

MyCherita said...

Terima kasih di atas review blog saya.. salam ukhwah.. :-)

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa