Nov 30, 2014

Blog Review Peserta Segmen #3

Assalamualaikum and peace be upon you. ^^

Sebelum tu Wani nak minta maaf dulu kalau ada yang kecil hati dengan review yang Wani buat.Dan Wani nak minta maaf sebab siapkan review terlaluuu lambat.Ok,straigh to the point.



Dari segi hiasan blog,memang sangat cantik dengan background berwarna hijau pastel yang cantik dan indah. :) Wani suka sangat header! ^_^ Juga terdapat butang menu dan button 'Back To Top' yang memudahkan pelawat.Mari singgah dan follow blog ini sekarang. :)


Nama pemilik blog ini ialah Yunez Izzati.Kak Izzati mula berblogging pada tahun 2014. (masih baru lagi) Bagi Wani,blog akak agak berserabut sedikit kerana menggunakan 3 layout.Lagi satu masalah,menu tab blog akak tidak berfungsi.Kalau akak mahu blog akak cantik dan ringan,boleh tempah pakej edit blog dengan kak Azhafizah atau kak Mastura. :) (sekadar cadangan)


 Blog yang sangat kemas. ^^ Banyak menulis tentang isu semasa,peribadi dan informasi berguna.Dari segi loading blog,memang sangat laju. (^___^) Juga terdapat widget search box dan butang menu yang memudahkan pelawat.Jom follow dan pergi ke blog ini. :)


Nama pemilik blog ini ialah Ayu Insyirah atau lebih mesra dipanggil Ayu.Blog yang cantik,Wani suka sangat header. :) Kak Ayu sudah berblogging selama 5 tahun. (lamanya! :o) Kalau korang nak tahu,kak Ayu rajin anjurkan segmen. :) Jom pergi blog ini sekarang. :)

~Blog Review Peserta Segmen #3 Tamat~

1 Komen:

SukaSedap MY said...

Hehee. Terima kasih adik wani :)

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa