Jun 21, 2014

Keputusan Kemuncak Ceria Popstar 2


Assalamualaikum semua!!Akhirnya,Ceria Popstar 2 sudah melabuhkan tirai.Rindu nak tengok lagi,huhu.Pasti ramai yang sudah tahu siapakah juara dan naib juara Ceria Popstar 2.Wani cuma nak umumkan je siapakah yang menjadi juara dan naib juara Ceria Popstar 2 bagi yang belum tahu keputusannya.

Sebelum tu,Wani nak beritahu.Wani adalah undi 2 bintang Ceria Popstar 2.Kedua-dua bintang itu ialah Masya dan Iqbal.Tak sangka diorang berjaya ke battle ke-2!Tetapi persoalan sudah terjawab.Juara yang benar-benar layak menjadi juara ialah Masya!Dan naib juara pula sudah tentulah Iqbal dengan lagu yang didendangnya berjudul 'Ibu' pada battle ke-2.Tahniah ya Iqbal and Masya!You both memang awesome dan benar-benar berbakat dalam bidang nyanyian!


Tahniah juga saya ucapkan kepada JoMeGo dan Erissa kerana performance korang berdua sudah cukup bagus walaupun tidak ada peluang untuk ke battle ke-2.Tahniah juga saya ucapkan kepada Sheikh Basser,Putri Ain,Southern Boys,Ainur dan Kashika walapun tidak berjaya ke peringkat akhir.


Kalau boleh saya mahu masukkan gambar persembahan mereka sekali di entri ini tapi ada sedikit masalah.Akhir kata,saya adalah peminat fanatik Ceria Popstar 2!!Huhu,bye semua! ^^


Nota kaki:Ini umumkan keputusan ke berceloteh panjang?Hehe,huhu,hehe. -,-


1 Komen:

Unknown said...

takda Astro..tak bleh tgk..

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa