Jul 6, 2014

#2 Liebster Award Tagged by Shahirah



Assalamualaikum.Hehe,kali kedua kena tag dalam Liebster Award.Yang ni dianjurkan oleh Kak Shahirah.Oklah,tanpa membuang masa Wani nak jawab soalan-soalan yang diberi kak Shahirah.

1. Cerita serba sedikit tentang blog kamu :)

  • Blog saya ni hanya biasa-biasa je.Senang kata,nothing special tapi pelawat-pelawat masih boleh berhibur dengan lagu yang saya letak kat blog saya ni.Adalah juga entri bermanfaat yang saya kongsikan. :)

2. Negara mana yang akan anda pergi kalau anda diberi peluang?

  • Makkah,Madinah dan Saudi Arab.

3. Pendapat anda tentang blog saya 

  • Simple tetapi kemas dan cantik.Saya suka header blog akak,cantik sangat!
4. Status / Quotes yang paling anda gemar. Dan kenapa?

  • 'Boring' sebab saya sentiasa boring.
5. Kalau anda diberi pilihan pekerjaan.. Apa yang anda akan pilih

  • Editting Designer,novelis.
6. Dalam banyak-banyak blog .. blog mana yang paling menarik bagi anda? (nak link)

  • Blog INI kerana ada 50000+ followers dan banyak tutorial berguna.
7. Kamu lebih gemar makan di rumah atau direstoran?

  • Dua-dua,susah nak bezakan.
8. Gambar yang paling anda suka.

  • Nothing.
9. Kenapa kamu mula berblogging?

  • Kerana saya lihat sekarang ramai ada blog sendiri dan bila saya search,mesti ada macam-macam blog yang memang mahu dilawati.Saya pun berusaha buat blog macam semua dan nilah hasilnya,blog biru yang bagi saya,sudah cukup. :)
10. Bagi anda tentang cinta? *hahahahah

  • Cinta itu buta.Cinta itu tak boleh dipaksa.Cinta itu buat saya tak senang hati.
11. Laman sosial yang paling anda gemar guna. 


  • Of course,Blogger dan Facebook.

0 Komen:

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa