Jul 15, 2014

Senarai Novel Saya


Jom tengok dan baca senarai novel yang Wani ada.Taklah banyak sangat tapi Wani rasa sangat puas hati.Sekarang ni pun nak teruskan kumpul novel tapi banyak lagi belum habis baca. :'(
Senarai Novel Saya:

1.Aku Mahu Ke New York 2
Penulis:Ain Maisarah

2.Coklat Ataupun Strawberi
Penulis:Anna Raihana

3.Semanis Tart Ceri
Penulis:Maslina Ngadiman

4.Projek Diet Ain Maisarah
Penulis:Ain Maisarah dan Rose Harissa

5.Sarah Dan Senduk
Penulis:Ezee Rahmani

6.Apron Bunga-Bunga
Penulis: Aliyah Farha

7.Oh,Gadis Kek!
Penulis:Hana Qistina

8.Dunia Coklat Nadia
Penulis:Natasha Effyzal

9.Separuh Potongan Piza
Penulis:Maslina Ngadiman

10.Young Aisyah : Sayang Umi
Penulis:Saridah Hamid
Pelukis:Reja

11.Projek Fesyen Ain Maisarah
Penulis:Ain Maisarah dan Lily Haslina Nasir

12.Oh,Loceng! (Dah Hilang)
Penulis: ???

13.Cupcake Girl
Penulis:Aizatul Aisya

14.Aku Mahu Banglo Pink
Penulis:Ain Maisarah dan Alam Anuar

15.Hero vs Heroin
Penulis:Ain Maisarah dan Azanil Fitri
Pelukis:Shamsinar Abu Hassan

16.Aku Mahu Jadi Novelistar
Pelukis:Ain Maisarah dan Jumie Jain

*tak ikut urutan*

Jom komen novel apa yang korang ada yang Wani senaraikan. :D

1 Komen:

Syira Lokman said...

banyaknyaa...syira dah kurang baca novel skrg

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa