Jul 13, 2014

Give Away Contest by Izzlegacy Boutique!!



TARIKH TAMAT:15 JULAI 2014
Jom ramai-ramai sertai "Give Away Contest by Izzlegacy Boutique". Original entry boleh klik pada link ini: http://www.myfizwan.com/2014/06/give-away-contest-by-izzlegacy-boutique.html




Butik Izzlegacy terletak di The Atmosphere, Seri Kembangan. Ia merupakan sebuah vendor butik dengan produk utamanya adalah baju kebaya nyonya dan lain-lain jenis kebaya. Anda boleh dapatkan kebaya nyonya yang cantik-cantik dengan design, motif dan warna yang menarik kerana Izzlegacy mempunyai lebih kurang 600 design baju kebaya nyonya diatas brand Izzkebaya. Ramai yang telah membeli kebaya nyonya Izzlegacy (Izzkebaya) dan sangat berpuas hati dengan sulaman kebaya yang halus dan jahitan yang kemas. Pelbagai jenis kelengkapan kebaya ada dijual di butik Izzlegacy seperti kain pareo, kain batik kembang payung, kain batik selisih, kain songket dan pelbagai jenis kerongsang kebaya. Selain dari baju kebaya nyonya, anda boleh dapatkan pelbagai jenis produk yang lain seperti jubah muslimah, baju kurung moden, baju kurung cotton, candy dress, flat shoe, blouse, tudung bawal, aneka shawls, baju kurung kanak-kanak, dress kanak-kanak, kebaya kanak-kanak, aneka jenis biskut dan banyak lagi produk dibawah satu bumbung. Untuk melihat produk-produk di Izzlegacy Boutique, korang boleh layari laman web rasmi Izzlegacy Boutique dengan klik pada link berikut: http://www.izzlegacy.com.

Ucapan saya:Saya perlu shopping baju raya di Izzlegacy Boutique kerana banyak baju yang cantik-cantik yang menyebabkan saya terus rambang mata.Baju fesyen yang saya rasa nak sangat pakai masa hari raya nanti ialah jubah.Seumur hidup saya tak pernah hari raya saya menggayakan jubah.Kadang-kadang jemu juga pakai baju kurung je bila hari raya.Dan sebab itu saya rasa baju kebaya sesuai untuk saya gayakan pada hari raya nanti. :))

Tag:

0 Komen:

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa