Sunday, September 14, 2014

Cabaran 30 Hari | Hari ke-14 : Cerita Kasut Saya

Assalamualaikum and peace upon you. ^^

Source (Click image)
Alkisahnya,kasut saya dijual di kedai kasut di Rawang.Kasut ini berwarna hitam dengan dihiasi corak-corak cantik dan reben.Tiba-tiba,datanglah saya memasuki kedai kasut itu.Saya menghampiri kasut itu dan membelek-belek.Saya rasa berminat pula untuk membeli kasut itu lalu dengan cepat memberitahu ibu,

"Ibu,akak nak kasut tu untuk hari raya!"

Lepastu,ibu saya tanya soalan yang ibu selalu tanya apabila anak-anaknya meminta untuk membeli barang iaitu,

"Berapa harganya?Mahal ke?"

Lepas beritahu,ibu saya setuju untuk beli kasut itu,yippi!Lepas sampai rumah,saya pakai kasut itu di dalam rumah konon-kononnya nak merasa keselesaan memakainya sebelum memakainya pada hari raya. (memang selalu macam tu sebenarnya >.<) Selesa juga sebenarnya.

Saya beli kasut itu pada tahun 2012 rasanya.Sampai sekarang,kasut itu masih elok lagi tetapi semakin sempit dan kulitnya dah terkoyak.Sedih kan?Hahaks,itu sahajalah cerita tentang kasut saya yang saya reka sedikit. (dialognya je saya reka >.<) Baiklah,jumpa lagi ya rakan-rakan! ^^

#KelabBloggerBenAshaari
#Cabaran30Hari

1 Komen:

Yun Sing said...

Amboi macam karangan 'Aku sepasang kasut' pula.. Rindu nak buat autobiografi.. Masuk sekolah menengah dah tak ada :')

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa