Dec 3, 2014

Blog Review Peserta Segmen #4

Assalamualaikum and peace be upon you. ^^

Sebelum tu Wani nak minta maaf dulu kalau ada yang kecil hati dengan review yang Wani buat.



Blog yang simple dan sangat kemas,Wani suka susunan widget. :) Banyak menulis tentang personal.Antara entri yang ditulis adalah Lyric Quotes : Relakan Jiwa,Atkins Diet dan Annoying Scars.Jom terjah blog ini. :)



Nama pemilik blog ini ialah Norihan atau lebih mesra dipanggil Mama atau Cheq.Seorang Blogger yang sangat peramah dan pernah menjadi Top Commentators blog Wani. :) Dari segi susunan widget,memang sangat kemas.Wani suka sangat header dan background. <3 Jom follow dan terjah blog ini. :)



Yang lain dah ok,cuma susunan widget dan iklan je,cuba perkemaskan dan cuba kurangkan.Antara entri yang ditulis adalah Daftar WhoHAA.com Sekarang,Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan dan Relationships - Making Better Decisions.


Susunan widget kat sidebar memang kemas cuma susunan widget kat bawah blog je.Antara entri yang ditulis adalah 5 Stars from Nuffnang dan Mustache tutorial button.


Nama pemilik blog ini ialah Tizz Tiranah atau lebih mesra dipanggil Tizz.Mula berblogging pada tahun ini.Banyak menulis tentang giveaway.Dari segi hiasan blog,memang sangat cantik.Dari segi loading pula,agak lambat sedikit.Teruskan berblogging ya! ^^


Dari segi hiasan blog,memang cantik+kemas.Wani suka sangat header! :) Juga terdapat butang menu yang memudahkan pelawat.Entri yang ditulis pula semua menarik. ^^ Jom terjah dan follow blog ini! :)


Blog yang cantik,ala-ala Facebook gitu. :) Dari segi loading blog,agak lambat sedikit.Juga terdapat butang menu yang memudahkan pelawat. :)


Blog yang sangat cantik dan kemas.Dari segi loading blog,ok sahaja.Antara entri yang ditulis adalah Hrmis ...cuti,sikit sikit ... dan Sapegeti goreng.Jom follow dan terjah blog ini. :)


Blog yang simple dan kemas. :) Wani suka sangat header. ^^ Juga terdapat butang menu yang memudahkan pelawat.Jom pergi ke blog ini. :)



Blog yang sangat cantik dan kemas. :) Dari segi loading blog,ok sahaja.Juga terdapat butang menu dan widget search box yang memudahkan pelawat.Antara entri yang ditulis adalah NNPremiereScreening - Horibble Bosses 2,Cabaran November #1 : #6 - 11 Jenis Buah Yang Disukai dan Kambing Panggang MAHA.Jom follow dan pergi ke blog ini. :)


Mesti ramai sudah mengenali blog kak Mia. ^^ Back to the review,dari segi hiasan blog memang cantik,simple dan sangat kemas.Wani suka sangat header sebab ada vector. :) Dari segi keseluruhan,memang sudah cukup bagus. ^^ Jom terjah blog kak Mia. :)


Nama pemilik blog ini ialah Yana.Seorang yang suka travel.Apa yang kurang kat blog ini adalah Blog Archive.Jom terjah blog ini.


Nama pemilik blog ini ialah Nurul Afifah.Mula berblogging pada tahun ini.Banyak menulis tentang giveaway dan personal.Dari segi loading blog,ok sahaja. :) Wani suka header. ^^ Antara entri yang ditulis adalah Buat Wifi Sendiri.... dan Sabah Job Expo 2014!.Jom terjah blog ini! :)


Nama pemilik blog ini ialah Hafiza.Mula berblogging sejak tahun 2009.Banyak menulis entri tentang personal.Antara entri yang ditulis adalah Sehari di Art And Craft Workshop dan Tudung Bawal ala2 Tudung Fareeda.Jom follow dan terjah blog ini! :)


Blog yang cantik,Wani suka header dan background. :) Banyak menulis tentang giveaway dan personal.Antara entri yang ditulis adalah Teaser dan Doctor Stranger ! Park Hoon !.

------------------------------------

Terjah kat sini juga!

1 Komen:

Eyzamiel said...

Salam kenal... eyza singgah dari Segmen "Nak URL Blog #11"

Jom singgah blog eyza.. eyza ada buat GA.. :)

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa