Thursday, December 18, 2014

Lirik Lagu : Awak Kat Mana - Taufik Batisah

Assalamualaikum and peace be upon you. ^^



Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)

Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane (yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)

Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)

Awak kat mane, awak awak kat mane


Asyik awak kat mane macam budak darjah dua
Awak sudah kenapa sikit sikit nak call saya
Nanti bingit saya tinggalkan baru kepadan muka



Buat apa? Di mana? Ku selalu ditanya

Kau ni dah kenapa? Nak mengada-ngada

Ini bukan namanya manja

Meluat ku dibuatnya

You nak pergi mane? Dia bunyi lagi

I call you tak answer, nak dekat seribu kali
Kenapa selalu curiga
Sikit sikit dia mesti tanya di mana


Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)

Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane (yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)

Awak kat mana, awak awak kat mana


Aku di dalam studio rakam lagu lepak gila
Tak suka aku tak paksa, lagu ballad pun aku ada
Kau budak budak sudah dewasa, jangan nak mengada-ngada

Tak kira di mana pun aku berada

Dah macam orang gila dia bertanya
Awak dah kat mana, awak buat apa
Jadi begini jalan ceritanya (kau dengar ni)

Lain kali cuba berdikari

Beerti tak perlu call aku lagi
Cobalah kau fikir sendiri
Jangan sikit sikit pulak engkau tanya di mana


Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)

Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane (yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)
Awak kat mane, awak awak kat mane(yeaa)
Awak kat mane, awak awak kat mane(ditanya tanya lagi)

Assalamualaikum
Saya nak keluar studio ni
Dah selesai pun rakaman lagu ni

Saya nak tanya sikit ni

Meluat tak?

Awak kat mane?

Post Via Autopublish


1 Komen:

Bintang said...

awal- awal dengar lagu ni rasa macam annoying sikit. skrg okay lah. hehe. :)

tapi memang betul gak lagu ni, annoying bila org duk tanya kita dekat mana selalu.

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa