Dec 19, 2014

Blog Review Peserta Segmen #5

Assalamualaikum and peace be upon you. ^^

Sebelum tu Wani nak minta maaf dulu kalau ada yang kecil hati dengan review yang Wani buat.

26.http://mimbarkata.blogspot.com/


Blog yang simple dan kemas.Wani suka sangat susunan widget.Banyak menulis entri-entri menarik seperti Kenangan Seniman Mustapha Maarof,Hikayat Cendawan Putih dan  Rumpai Berbahaya.Jom terjah dan follow blog ini.


Review di SINI.


Blog yang simple dan sangat kemas.Dari segi loading blog,ok sahaja.Wani suka sangat susunan widget.Juga terdapat widget butang menu dan search box yang memudahkan pelawat.Antara entri yang ditulis adalah Resepi Cookies Penyet Sedap,Breanna Youn, Puteri Instagram dan Panduan Perniagaan Cupcake.Jom terjah blog ini.


Blog yang cantik dan berwarna-warni.Wani suka sangat header dan background.Dari segi loading blog,memang laju.Dari segi susunan widget pula,ok sahaja.Antara entri yang ditulis adalah  Swisspro - Watering Your Life,WW ~Cara Hukuman Terbaik~ dan Review: Tamar Cocoa.Jom terjah blog ini.


Blog yang cantik dan biru gitu.Wani suka sangat background. <3 Dari segi loading blog,memang laju.Dari segi susunan widget pula,sangat kemas.Juga terdapat butang Back To Top yang memudahkan pelawat.


Blog yang simple dan kemas.Mula berblogging pada tahun ini.Dari segi loading blog,ok sahaja.Juga terdapat butang menu yang memudahkan pelawat.Antara entri yang ditulis adalah [DIY] Magazine box,Instablog dan [DIY] Pom pom comel.Jom terjah blog ini.


Blog yang sangat cantik dan biru gitu.Wani suka header dan background. <3 Dari segi susunan widget,memang kemas.Juga terdapat butang menu yang memudahkan pelawat.Jom terjah blog ini. :)


Dari segi susunan widget,memang kemas.Mula berblogging sejak 2012.Antara entri yang ditulis adalah Sketch and Art { Holiday Planner #1 },Cold! dan Tutorial : Rainy effect #1.


------------------------------------

Terjah kat sini juga!

1 Komen:

Shad said...

terjah blog mereka,
jemput singgah entry shad, Jom Aktifkan Mykad

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa