May 30, 2014

Powerbank Giveaway


Click banner untuk join
Apa yang saya suka tentang blog akak ni : Cantik,header pun comel,banyak giveaway yang dijoin jadi memudahkan saya untuk join juga,blog simple tapi tetap cute+cantik+kemas,followers banyak,banner kat sidebar tu cantik dan ada entri yang buat saya tersenyum gembira. :3 Cuba akak teka entri yang mana?Hehe...

Nota kaki:Korang pun join sama tau giveaway ni.Hadiah giler gempak.Jom tengok senarai hadiah giveaway ni:


  • 1 POWERBANK
  • 1 Note book
  • 1 hadiah misteri
  • 10 bookmark by Zara
  • Banner Non Animated
Gempak kan?Jom join!Just click banner diatas.

Nota penting:Saya tiada account Twitter :)



3 Komen:

STREAM said...

Terima kasih jemput.Nanti saya join :D

Azahra Sofina said...

Salam . Please follow blog n twitter new sponsor .
https://twitter.com/ainiezulaikha (twitter)

http://ainiezulaikha.blogspot.com/(blog)

Ntah . Akak rasa yang entry Blog ID card from Wani atau About Meh?

Unknown said...

jenjalan sini..

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa