May 17, 2014

#1 Blog Review : Karimah Zulkafali's Blog




Asssalamualaikum,semua.Korang pernah blogwalking blog ini?Itulah blog kak Karimah Zulkafali.Kak Karimah telah memenangi hadiah review blog dari Wani iaitu dari Contest:May Blogwalking by Wani.Dengan itu,di entri ini Wani mahu menulis review blog untuk blog kak Karimah.Mari kita semua baca ya.

Review blog ikhlas from me for Kak Karimah's Blog:

"Blog itu seriously cantik dengan soft colour yang dijadikan tema!Saya ada baca satu persatu entri blog itu.Kebanyakkannya entri Giveaway yang ownernya(kak Karimah) join.Lepastu,sudahlah blog itu ada senarai Giveaway!Nanti senang sikit nak join atau meneliti Giveaway yang sedang berlangsung.Hampir selalu saya blogwalking untuk join giveaway yang diadakan.Followers?Memang gila banyak dari blog Wani!Hah,mari sama-sama kita doakan ownernya(kak Karimah)mendapat markah yang cemerlang dalam peperiksaan SPM yang akan didudukinya pada tahun hadapan.Berbalik pada blog kak Karimah.Hiasan blog,memanglah seriously cantik seperti yang diperkatakan.Berakhirlah sudah review ringkas ini(sorry kak Karimah).Jangan baca je ya korang!Blogwalkinglah juga blog kak Karimah ya.Assalamualaikum!"

P/s:Sorry ya kak Karimah kalau terlalu ringkas dan tak menarik.Ini sahajalah yang saya ikhlaskan untuk review blog for akak.Kalau panjang nanti bermakna saya tak ikhlas.Ok,jangan peduli apa saya kata.Yang penting,ENJOY!!

3 Komen:

KarimahZulkafali said...

Saya form4 tahun ni.

STREAM said...

ohh,jap.saya akan edit.sorry atas kesilapan

Unknown said...

singgah sini baca review dari Wani..

 
© Copyright | All Right Reserved by Noor Izwani Eliyana.Template by Samiqa